28 juli: Hanoi - Sapa - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Juanita Theuws - WaarBenJij.nu 28 juli: Hanoi - Sapa - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Juanita Theuws - WaarBenJij.nu

28 juli: Hanoi - Sapa

Door: Juanita

Blijf op de hoogte en volg Juanita

28 Juli 2017 | Vietnam, Sa Pá

Met autethiek Vietnamees gezang worden we wakker gemaakt (als we al sliepen). Ik neem me heilig voor om het liedje goed te leren en Lars zo iedere morgen wakker te maken…

In een restaurantje tegenover het station gaan we ontbijten en wachten op de bus. Na ongeveer een uurjte rijden zijn we in het hotel. Ik duik het bed in: SLAPEN, Lars duikt met behulp van WIFI het net op: SURFEN! Dan snel douchen, lunchen in sneltreinvaart en de bus in voor de excursie. We worden buiten Sapa gereden voor een wandeltocht van 3 uur. Het eerste stuk is bergje af en prachtig vanwege de terrasbouw en mooie plaatselijke bevolking. Als we bergje op gaan, begeef ik het bijna door de hitte. Lars neemt het fototoestel over en ik houd me bezig met heelhuids bij de bus aankomen. Het is gelukt. Note to myself: trektochten bergje op in de verzengende hitte moest ik maar niet meer doen. Maar wel een prachtige omgeving gezien.

We gaan met de groep eten, maar nog voor het toetje lopen we alweer terug naar het hotel. Bekaf. Lars duikt om 21.15 uur z’n bed in en slaapt om 21.15 uur en een half… Morgen weeeeer vroeg op. Om 7 uur ontbijten.

  • 29 Juli 2017 - 01:17

    M.Theuws:

    Tjonge, wat een zwaar leven. Wij hebben echt medelijden.
    Groeten

  • 29 Juli 2017 - 02:53

    Jean-Pierre :

    Ga je als je thuis bent mij ook zo wakker maken met het Vietnamese gezang?
    Mooi om jullie verhalen te lezen!

  • 29 Juli 2017 - 09:39

    Jos :

    Wel vakantie houden hè
    Ziet er nu regelmatig uit als best hard werken..... ;-)

  • 29 Juli 2017 - 09:44

    Jos :

    Hoe st met je tand trouwens skatje? Nog geen enge fratsen uit hoeven halen of misschien nog wel erger een enge praktijk op hoeven zoeken?!

  • 30 Juli 2017 - 02:12

    Juanita Theuws:

    @JP: Ik weet niet of je dat wel wilt ;-)
    @Jos: M'n tand houdt zich goed. Af en toe moet ik er een rijstkorrel uit peuteren. Zo lang het daarbij blijft, hou ik het wel vol tot in Nederland...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juanita

Actief sinds 22 Jan. 2017
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 8944

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 15 Augustus 2017

Vietnam-Laos-Combodja

Landen bezocht: