25 juli: Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Juanita Theuws - WaarBenJij.nu 25 juli: Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Juanita Theuws - WaarBenJij.nu

25 juli: Hanoi

Door: Juanita

Blijf op de hoogte en volg Juanita

25 Juli 2017 | Vietnam, Hanoi

We rijden een uurtje van het vliegveld naar het hotel. In de hotelkamer aangekomen even tijd om op te frissen. Tanden gepoetst waarbij er bij mij meteen een vulling uit mijn hoektand viel. Da’s niet zo’n goed begin. Ik heb naar mijn tandarts in Nederland gebeld en weet nu in ieder geval dat er nog een zenuw in die tand zit, dus als het zeer gaat doen, moet ik er echt aan geloven… Ik heb toch maar besloten om te wachten tot overmorgen als we weer terug zijn in Hanoi. Als het dan zeer gaat doen of vervelend is, dan ben ik flink en zoek ik hier een tandarts op. Anders pas weer in Nederland. We zullen zien. Niet zo’n goed begin dus, maar als het hierbij blijft, dan is het prima.

Met een sliert Riksja’s achter elkaar zijn we naar het oude centrum van Hanoi gereden. Wat een bedrijvigheid, geuren, kleuren en geluiden. Echt alle zintuigen worden volop aangesproken. Maar heerlijk Azie. ’s Middags een klein slaapje op de hotelkamer en toen op naar het diner. Heerlijk gegeten. Echt Vietnamees. Kleine hapjes en lekker van elke schaal iets pikken om te proeven.
Inmiddels zijn we weer terug op de hotelkamer. De reisdag laat zich gelden. De luiken vallen bijna dicht. Morgen gaan we richting boot in Halong Bay. Heb er nu al zin in.


  • 28 Juli 2017 - 19:03

    M.theuws:

    Och arme. Moet zo'n klein mannetje twee westerlingen wegfietsen. dikke fooi dus.
    groeten

  • 29 Juli 2017 - 00:58

    Juanita Theuws:

    Ieder had z'n eigen koets. Maar toch een dikke fooi :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juanita

Actief sinds 22 Jan. 2017
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 8960

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 15 Augustus 2017

Vietnam-Laos-Combodja

Landen bezocht: